Klubben i vårt hjerte har nylig endret sin billettordning, og det er viktig at alle våre medlemmer er kjent med de nye reglene. Fra og med denne sesongen er alle billetter digitale, og de er, som tidligere, personlige. Dette betyr at billettene knyttes direkte til deg som registrert medlem i CSN og Chelsea FC.
For oss i supporterklubben har dette medført et betydelig merarbeid. Vi har allerede registrert over 200 nye personer inn i den nye ordningen. Samtidig har vi mottatt langt færre billetter enn tidligere, som følge av at våre medlemmer ikke er registrert tidsnok via Chelsea FC Supporterklubbportal. Er du registrert tidligere og har mottatt billett via CSN i ditt navn, bør alt være ok. Dersom du er nyregistrert, kan det være at du ikke blir registrert hos CFC når vi gjør bestilling til aktuell kamp. Dette er dessverre grunnen til at flere ikke har fått billett til kamp hittil i sesongen. Dersom du vet at du ennå ikke er registrert med ditt CFC-medlemskap i supporterklubbportalen via CSN for aktuelle kamper, blir det langt vanskeligere for oss å skaffe billett til deg.
Viktige punkter å merke seg:
Slik sjekker du om du er registrert
Jo tidligere du har dette i orden, desto større er sjansen for å få billett.
Vårt mål er å hjelpe deg og dine til å oppleve verdens beste klubblag på nært hold. Les gjerne gjennom CSN billettordning før du tenker å stille spørsmål til leder@chelsea.no, da det meste av informasjon finnes her.
Vi gleder oss til fortsettelsen, og håper på 3 blå poeng i helgens kamp.