Innleggets emne: For Chelseasupportere eller for kjøtthuer?
Skrevet: Tor 22 Jul, 2010 16:06
Moderator
Dette er min oppfattning og jeg håper noen deler den med meg, hvis moderator synes følgende innlegg er upassende. Vennligst slett det.
Jeg begynner å bli lei av fremmedsupportere som loker rundt inne her og ødelegger tråder og kommer med usakeligheter. Heter ikke forumet Chelsea supporters norway?. Hvorfor i alle dager er det andre supportere som kan få være her da? Dette er jo ikke VGD.
Så hva gjør vi med dette? Jeg vet vertfall at det er umulig å vite hvem som holder med Chelsea og hvem som ikke gjør det og at ved og si at alle er velkomne klarer man og skille oss.
_________________ War is not about dieing for your country, but making the bastard on the other side die for his
chelseaono
Innleggets emne: Re: For Chelseasupportere eller for kjøtthuer?
Skrevet: Tor 22 Jul, 2010 19:19
Det er ikke galt og ha andre supportere her, men når de nesten ødelegger forumet så må noen ta det på alvor.
_________________ Pride Of The World!
Ben
Skrevet: Tor 22 Jul, 2010 19:48
Site Admin
Forumet er først og fremst for medlemmer av Chelsea Supporters Norway. Dernest andre Chelseasupportere.
Andre lags supportere godtar vi, så sant de oppfører seg skikkelig. Her legges listen lavt for utestengelse. Det er nemlig ingen rett å få diskutere på chelsea.no.
Adriwen utestengte jeg tidligere idag, da han har liten verdi for forumet og ellers lager mye arbeid for moderatorene. Er det andre på forumet som absolutt ikke burde være her, så er det bare å melde ifra. Positivt at folk rapporterer innlegg, da moderator for mulighet til å reagere kjappere.
Ellers er det ingenting i veien for at medlemmer foreslår seg selv som moderator. Det som vektlegges er at folk har en god historikk og har vært aktive på forumet over tid.
_________________ Not once has anyone ever seen such a rise of pure hypocracy. I'll instigate I'll free your mind, I'll show you what I've known all this time
chelseaono
Skrevet: Tor 22 Jul, 2010 21:19
Bra. Han begynte og gå meg på nervene.
MillZ
Skrevet: Tor 29 Jul, 2010 17:35
Selv om en og annen ManU-supporter synes det er morsomt å bli medlem av forumet vårt for å lage kvalme, betyr det ikke at det kommer andre, mer serriøse folk som faktisk har lyst til å ha en saklig diskusjon.
Man kan jo ta Minoestad (?) for eksempel. Han er vel, så vidt jeg vet, en Liverpool-supporter, men han holder seg til saklig debatt, og etter min mening, så er det bra for forumet at vi har medlemmer med litt andre synspunkter om saker og ting.
Det kan fort bli litt "dommeren tar feil i hver situasjon"-filosofi rundt her. Det er vel sånn imellom alle lags supportere, inkludert ManU og Liverpool. Da er det bare bra med andre supportere som kan komme med sine meninger om saken.
Kort fortalt: Jeg er i mot at forumet skal forbeholdes kun Chelseasupportere. Jeg har ikke noe i mot at det kommer andre supportere til oss for å ha en saklig debatt eller to. Selvfølgelig er det et par som bare kommer for å lage kvalme, men så lenge vi som medlemmer er flink til å rapportere slike personer, så overlever de ikke lengere enn én dag her inne.
_________________ "You could cut his [John Terry] head off and he'd still play on!" -Joe Cole
Lars39
Skrevet: Tor 29 Jul, 2010 23:33
MillZ skrev:
Kort fortalt: Jeg er i mot at forumet skal forbeholdes kun Chelseasupportere. Jeg har ikke noe i mot at det kommer andre supportere til oss for å ha en saklig debatt eller to. Selvfølgelig er det et par som bare kommer for å lage kvalme, men så lenge vi som medlemmer er flink til å rapportere slike personer, så overlever de ikke lengere enn én dag her inne.
Enig med deg. Er ingenting galt i å ha supportere av andre lag her inne så fremt de holder seg saklige. Som du nevner er Minostrad, en Liverpool-supporter, en av de som er mest aktive inne. Han holder seg i skinnet til tross for at han må tåle mye dritt fra andre Folk er ikke akkurat nådige i sine omtaler av klubben i hans hjerte.
Men en ting jeg må spørre trådstarter om er hvilke supportere er det du mener? Jeg er inne på forumet her flere ganger daglig, og har ikke merket noen fremmed-supportere som lager kvalm. Det jeg derimot har lagt merke til er noen nyervervelser inne på forumet som tilsynelatende er Chelseafans, som såvidt behersker norsk (til tross for at de er norske), oppretter nye tråder uten å sjekke om en tråd eksisterer fra før, og oppretter meningsløse tråder, som igjen gjør forumet mindre interessant. Blir det gjort noe for å luke ut disse f.eks?
_________________ Футбольный клуб Челси
Lampen
Skrevet: Fre 30 Jul, 2010 00:02
Moderator
Lars39 skrev:
Men en ting jeg må spørre trådstarter om er hvilke supportere er det du mener? Jeg er inne på forumet her flere ganger daglig, og har ikke merket noen fremmed-supportere som lager kvalm. Det jeg derimot har lagt merke til er noen nyervervelser inne på forumet som tilsynelatende er Chelseafans, som såvidt behersker norsk (til tross for at de er norske), oppretter nye tråder uten å sjekke om en tråd eksisterer fra før, og oppretter meningsløse tråder, som igjen gjør forumet mindre interessant. Blir det gjort noe for å luke ut disse f.eks?
Skal fortelle hvorfor du ikke har lagt merke til noen fremmedsupportere. Fordi moderatorene gjør en veldig god job med å fjerne de som lager kvalm. Men de finnes, det skal jeg love!:)
_________________ War is not about dieing for your country, but making the bastard on the other side die for his
Lars39
Skrevet: Fre 30 Jul, 2010 00:06
Hehe. Godt poeng! Nå er du jo en av de selv (moderator), så regner med du er delaktig i prosessen Gratulerer forresten!
_________________ Футбольный клуб Челси
Homb
Skrevet: Fre 30 Jul, 2010 20:03
Er enig med Lars, blir mer oftere irritert på nye medlemmer som lager nye tråder, og som har minst fem store skrivefeil i hver setning. Dette gjør det igjen vanskelig å forstå og gjøre forumet rotete. Vet ikke om det er grunnlag for å rapportere slike poster?
Ben
Skrevet: Lør 31 Jul, 2010 15:37
Site Admin
Homb skrev:
Er enig med Lars, blir mer oftere irritert på nye medlemmer som lager nye tråder, og som har minst fem store skrivefeil i hver setning. Dette gjør det igjen vanskelig å forstå og gjøre forumet rotete. Vet ikke om det er grunnlag for å rapportere slike poster?
Ja, jeg river meg selv i håret av disse folkene. De tar fryktelig mye ressurser fra moderatorene, for disse må gjerne ha manuell oppfølgning. Si fra på en vennlig måte om at aktiviteten må tones ned litt, og heller fokusere på aktivitet. Så er det heller vanskelig for moderator å vurdere om det beste er å redigere de aktuelle innleggene, slette de, la det stå og hvor eventuelt skillet skal gå i gråsonene.
Mange er engasjerte Chelsea Supportere, og noen også medlem av CSN. Sånn sett blir det enda vanskeligere å vurdere hva slags tiltak som skal gjøres.
En annen ting som kan være med på å forbedre forumkvaliteten, er at folk prøver å holde seg til trådens diskusjonstema. Om det er noe som er litt på siden, så går det fint an å opprette en passende tråd for å ta dette opp, eller bruke den tråden som allerede er opprettet for det aktuelle temaet. Her er det mange voksne forumbrukere som synder.
_________________ Not once has anyone ever seen such a rise of pure hypocracy. I'll instigate I'll free your mind, I'll show you what I've known all this time
chelseaono
Skrevet: Søn 01 Aug, 2010 16:52
Jeg tror liverpool.no bare har forumet sitt for medlemmer. Kanskje det blir løsningen?
simena
Skrevet: Man 16 Aug, 2010 15:00
Homb skrev:
Mange av de nye medlemmene er som regel unge og ikke så gode på rettskriving, men synst godt at en moderator kan gi beskjed til den det gjelder slik at han/hun heller kan prøve å skjerpe seg.
csm
Skrevet: Tir 31 Aug, 2010 18:12
simena skrev:
Homb skrev:
Mange av de nye medlemmene er som regel unge og ikke så gode på rettskriving, men synst godt at en moderator kan gi beskjed til den det gjelder slik at han/hun heller kan prøve å skjerpe seg.
Jeg vil tro dette er litt trist for de som har dysleksi altså..
Homb
Skrevet: Tir 31 Aug, 2010 19:23
csm skrev:
simena skrev:
Homb skrev:
Jeg vil tro dette er litt trist for de som har dysleksi altså..
Hvis man har dysleksi så vet man det vel selv, og kan si ifra !
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet